26/1/08

Το βιογραφικό μου...

Γεννήθηκα στο Αίγιο από δασκάλους γονείς που με έμαθαν να εκτιμώ τη δημιουργικότητα και την ανιδιοτελή προσφορά δίνοντας ιδιαίτερη αξία στην Τέχνη και τη Γνώση. Η μητέρα μου, Ελένη Κουτρίκη έγραφε ποιήματα έχοντας ιδιαίτερη ικανότητα στο να σκαρώνει στη στιγμή σατιρικούς στίχους. Απ’ αυτήν κληρονόμησα σίγουρα την αγάπη και πιθανόν την κλίση στο γράψιμο. Ο πατέρας μου, Γιώργος Παναγιωτακόπουλος ως πρώτος μου δάσκαλος μου δίδαξε τη φιλομάθεια και με ενέπνευσε να σπουδάσω Φιλολογία.
Έτσι τώρα είμαι φιλόλογος και εργάζομαι ως υπεύθυνη Σχολικής Βιβλιοθήκης στη Μέση Εκπαίδευση ενώ κατά καιρούς με παρασύρει το γράψιμο και με κάνει να αισθάνομαι πότε-πότε συγγραφέας.
Έχω γράψει θεατρικά κείμενα ,όπως «Το παραμύθι της Γης σε... 1001 ημέρες» , «Στη Βοστίτσα του ‘30» , «Ανθογραφία»,«Ζήτω ο Καραγκιόζης» , «Γυναικών καθρέφτισμα», «Ύδωρ Σωτήριο» καθώς και το σενάριο για δυο ντοκιμαντέρ της ΕΤ1. Έχω κάνει θεατρική προσαρμογή στα χριστουγεννιάτικα διηγήματα του Αλεξ.Παπαδιαμάντη “Η Σταχομαζώχτρα”, “Ο Σημαδιακός”, “Ο Αμερικάνος” και “Τα Χριστούγεννα του τεμπέλη”.
Επειδή η ζωή μου συνδέθηκε νωρίς με έναν ξεχωριστό δημιουργό και άνθρωπο, τον φιλόλογο-συνθέτη Σάκη Παπαδημητρίου, ήταν αδύνατον να μην αναπτύξω μαζί του και μια σχέση καλλιτεχνικής συνεργασίας που ήταν για μένα καταλυτική στην εξέλιξη μου. Έχω γράψει κείμενα για τις μουσικές του παραστάσεις τις οποίες και έχω επιμεληθεί έχοντας την τύχη να συνεργαστώ με σπουδαίους Έλληνες καλλιτέχνες, όπως το Χρόνη Αηδονίδη τη Δόμνα Σαμίου, τη Μαρίζα Κωχ, την Εύα Κοταμανίδου, το Βασίλη Λέκκα, τον Ηλία Λογοθέτη, κ.α
Ο μαγικός χορός της ζωής και της δημιουργίας συνεχίζεται μέσα από τις δυο μου κόρες, Άσπα και Έλενα.
http://www.mousikoergastiri.gr/maria.htm

Δεν υπάρχουν σχόλια: